lördag 13 februari 2010

Hahaha! :-)


Reslutatet av ställtiden kommer här! Jag har ju varnat för mina ankfötter tidigare, men annars är väl tofflorna rätt söta!? :-) Min man bara ruskade på huvudet när han såg dem...

De är stickade av garn från restgarnslagret, men jag vet inte riktigt vad det är. Det är en ganska styv ull om man säger så, och jag har haft stickor nr 3,5. Knappen kommer också från lagret, tror de suttit i någon liten barntröja som jag stickade under min förra stickperiod någon gång i början på 1990-talet.

Mönstret kommer härifrån, och var lätt att följa, och lätt att justera.

4 kommentarer:

  1. Hej där!
    Schyssta små tofflor! Blev väldigt inspirerad av dina fina namnband, så nu har jag beställt egna, vilken toppenide´! Du har en superblogg, hit kommer jag åter för att läsa om roliga saker!
    :-))) Lilla My

    SvaraRadera
  2. Nu överdriver du, såna ankfötter har du inte, och det där om crosstrainern...tyvärr är storyn sann. Det är en mördarmaskin

    SvaraRadera
  3. Supersöta! Har precis sett liknande på Drops Design som jag funderar att ge mig på.

    SvaraRadera