fredag 13 juni 2014

Undrar om detta kan bli något...


Tja, jag freestylar lite, så får vi se om det kan bli något användbart av det! Men jag vet inte riktigt hur jag vill ha armarna, eller ens om de ska vara korta eller långa. Och om bakstycket ska vara likadant, eller om jag ska göra det annorlunda - kunde ju vara kul att testa något annat, fast jag är ju å andra sidan inte förtjust i plagg som är "för spretiga". På mig alltså, på andra kan jag uppskatta det. Mmmm, alla dessa beslut... Kan kanske komma fram till något under veckan som kommer, för nu ska jag ha lite semester!

3 kommentarer:

  1. Så läcker den kommer att bli!

    alla dessa beslut:) men det är ju det som gör det så himla roligt:D

    SvaraRadera
  2. Ja det ser lovande ut att bli en härlig sommartröja :-) fortsätt bara

    SvaraRadera
  3. Det hade blivit jättefräckt om du slutade nu och satte fast den som en applikation på den svarta tröjan du har under.

    SvaraRadera