fredag 31 oktober 2014

En ledig dag...

Idag har jag varit ledig, och har trots en blixtrande huvudvärk när jag vaknade, hunnit med en hel del! Shoppat, dammsugit, fotat och hjälpt en vän att flytta!

Nu är det den tiden på året, då man bara kan fotografera mitt på dagen på grund av sopigt ljus.
Det går så där med den virkade tröjan. Vet inte om hur den blir i storleken, och funderar på om jag ska fortsätta, eller om jag ska repa upp och börja om...
Och under tiden jag funderar på det, så virkar jag mig ett par svarta vantar i min vanliga variant! Jag ska dekorera dem, men har inte bestämt hur än. Kanske med en stjärna? 


3 kommentarer:

  1. Det är svårt det där när man blir lite osäker på om man ska köra på eller repa upp , brukar ta ett tag innan man går till beslut , tur att man kan göra annat under tiden 😄

    SvaraRadera
  2. Finfina virkningar! Ja, ibland kan de behöva ligga till sig lite i väntan på beslut.

    SvaraRadera
  3. Hmmm jag förstår inte varför du ska repa upp, men jag ser antagligen inte vad som är "eländet" med denna för mig fina virkning. Du måste ju dock göra det som känns bäst för dig.....

    SvaraRadera